Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

6 Haziran 2014 Cuma

Rastladığım Bloglardan Bir Dizi : GriBalkon

 
Bu günden itibaren sizlere duyduğum, ilgilendiğim veya oradan buradan tesadüfen rastladığım müzik bloglarını tanıtmaya çalışacağım. Bu hafta ilk olarak Gri Balkon'dan bahsetmek istiyorum. Açıkçası birisinden tavsiye alarak değil, internetteki gezinmelerim sırasında bu sayfaya rastladım ama iyi ki de rastlamışım! Gri Balkon serbest bir inisiyatif olarak yaşamını sürdürmekte ve bağımsız müziğe dair önemli işler yapmakta bence. Ülkemizden ve yurt dışından indie single ve albüm/EP tanıtımları yapan Gri Balkon, vurucu hamlesini radyo yayını ile yapmış. Aşağıdaki linke tıkladığınızda doğrudan indie müziğin içine gireceksiniz çünkü canlı şarkı yayını yapılmakta.

http://www.gribalkon.com/


Bu arada blog içinde konser ve etkinlik haberleri de yer alıyor. Ayrıca serbest paylaşım platformu olan Gri Balkon yaptığı ücretsiz dinletiler karşılığında bağış/Donate seçeneğini de sizlere sunuyor, aklınızda bulunsun. Destek olmak iyidir! Haydi son olarak kendi tanıtımlarını yapmalarına da olanak tanıyayım ve Facebook sayfalarındaki ifadelerini kopyalayıp/yapıştırayım :)


"Gri Balkon, 2013 yılının Ekim ayında kurulan bağımsız müzik blogu ve radyodur. Kendi ufak dünyasını yaratan insanlara sevebileceği müzikler dinletmek, ortak hayallerde buluşmak gibi güzel şeyler varlığının temel amaçlarındandır. Bir de gökyüzü var tabi, herkesin buluştuğu yer. Sen de aslında oradasın ve ben sana bakıyorum, dalıyorum ya da tersi sen bana... Kim bilir, Gri Balkon belki de gökyüzünde bir yerdedir." 
https://www.facebook.com/gribalkon/info




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates